Uw casemanager, consulent of welzijnscoach

Binnen WoerdenWijzer heeft u één aanspreekpunt voor al uw vragen over zorg, gezin en ondersteuning. Wie uw contactpersoon ook is, u kunt alles met hen bespreken.

Uw casemanager

Heeft u vragen over Jeugdhulp of hulp vanuit de Wet maatschappelijke ondersteuning (denk aan hulpmiddelen, hulp bij het huishouden of begeleiding)? Dan heeft u contact met één van de casemanagers. U krijgt van hen een telefoonnummer en e-mailadres door, zodat u hen direct kan benaderen.

Uw SHV-consulent

Heeft u vragen over geldzaken en schulden? Dan krijgt u één van de SHV-consulenten aan de lijn. SHV staat voor Schuldhulpverlening. Ook zij zorgen er voor dat u hen makkelijk kan bereiken.

Mantelzorgconsulent en welzijnscoaches

Verder zijn er een mantelzorgconsulent en welzijnscoaches binnen het team van WoerdenWijzer. Ook zij zijn goed bereikbaar via mail of telefoon. Lees HIER meer over mantelzorgondersteuning. En HIER meer over de welzijnscoaches. 

Wanneer bereikbaar?

U begrijpt dat de casemanagers, consulenten en welzijnscoaches reageren binnen hun werktijden (deze zijn meestal ergens tussen 8.00u en 18.00u) en niet 's avonds of 's nachts beschikbaar zijn.

Niemand te bereiken?

We hopen niet dat dit het geval is, maar kunt u uw casemanager, consulent of welzijnscoach niet bereiken? Bel naar naar het algemene nummer van WoerdenWijzer,  0348 - 428 600. Tussen 8.30u en 12.30u zit hier een medewerker voor u klaar. Als het druk is, of buiten de genoemde tijden, kunt u een bericht inspreken op de voicemail. U wordt dan uiterlijk de volgende werkdag terug gebeld.